Nowali mockasiner, strumpor och kläder

Jag har tagit över ett konkursparti sedan Nowali of Sweden olyckligtvis gick i konkurs. Detta säljer jag för halva ordinariepriser. Kom och köp!

Julmarknad med julpriser!

Publicerad 2013-12-02 12:57:00 i Allmänt,

Nu på lördag så kommer jag att sälja ut det jag har kvar av Nowali kläderna!
Jag kommer att sälja på Hornstulls julmarknad http://hornstullsmarknad.se/ tillsammans med min vän Sofia Z http://sofiazackrisson.com/
Vi kommer att erbjuda julklappsinslagning!
(OBS! Priserna gäller även om ni beställer direkt av mig, dock ingår ej fri frakt vid köp av fem plagg.)

Detta finns kvar till föräljning:
Alla mockasiner 100 kr/par! Ord. pris upp till 299 kr
Storlek 18/19- Röda, svarta
Storlek 20/21- Windflower, Tussilago, Lingon, Blue, Amber
Storlek 22/23- Röda, svarta
Storlek 24/25- Röda, svarta
Alla mockasiner är såklart nya i förpackning
 
 
 
 
Sockar, 5 par för 100 kr, Ord.pris 99 kr st
Storlek 3-6 månader- Amber, Blue, Tussilago, Lingon, Rainbow
 
 
 
Sockar 2 pack , 50 kr st Ord.pris 179 kr
Storlek 3-6 månader- Blue/Blueberry, LIngon/Lingonberry, Amber/Spruce
 
 
Sockar "knee", 50 kr st ordpris 179 kr st
Storlek 3-6 månader- Rainbow och Reindeer
 
Snuttefiltar 30 kr
Mössor Links love hat, brun, 100 kr, ord.pris 299 kr
Set med body, byxa och mössa, Navy stl 62/68 100 kr, ordpris ca 500 kr
Cardigan Links brun storlek 62/68. 200 kr,  Ordpris 499 kr
Denim hängselbyxor och klänning 100 kr st, ord.pris 349-449 kr
 
 
Först till kvarn!
Obs, jag bjuder ej på frakten med dessa låga priser!
Välkomna att handla av mig på Hornstulls marknad på lördag eller beställa via mail!
/Åsa
 

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2013-12-03 09:08:15

Hej! Jag vill köpa ett par svarta mockasiner i storlek 18/19 och ett par blå i 20/21. Hur gör jag det enklast? Kan du skicka? Med vänlig hälsning, Ylva

Svar: Jag kan skicka dem till dig, har mailat dig nu.
Åsa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Jag älskar Nowali of Sweden och har nu möjlighet att sälja vidare en del av det som finns kvar sedan dem olyckligtvis gick i konkurs.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela