Nowali mockasiner, strumpor och kläder

Jag har tagit över ett konkursparti sedan Nowali of Sweden olyckligtvis gick i konkurs. Detta säljer jag för halva ordinariepriser. Kom och köp!

1 år!

Publicerad 2013-12-15 21:34:58 i Allmänt, Mockasiner,

Idag fyller min dotter ett år och vi har haft kalas hemma med familjen. Dottern och hennes kusin har sprungit omkring finklädda i klänningar och såklart nowali mockasiner. De är så perfekta både inne och ute! Jag och min svägerska pratade om hur bra de är att ha som skor om man ska iväg nånstan och barnen bara sitter i vagnen tex.
Mockasiner är bra både inne och ute alltså!
Köp mockasiner nu för bara 100 kr paret! Perfekt julklapp!

Kommentarer

Postat av: Anielle

Publicerad 2014-03-17 18:20:36

Hej!
Dessa underbara mockasiner! Kan inte hitta dem någonstans..:( Hade Nowali till min äldsta dotter och nu vill jag ha till min yngsta dotter men kan ej få tag på dem.
Hittade denna siden och undrar om du har några kvar att sälja?

Snälla maila mig info!

Mvh/
Anielle

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Åsa

Jag älskar Nowali of Sweden och har nu möjlighet att sälja vidare en del av det som finns kvar sedan dem olyckligtvis gick i konkurs.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela